wtorek, 30 lipca 2013

kolejne zmiany -salon - regał i tapicerka

W domku przybywa kolejnych rzeczy.. nie wiem jak szybko go ukończę bo miniatury które chciałabym kupić są b.drogie. No ale nie ma co marudzić bo wiedziałam na co się porywam. Nie znalazłam odpowiedniego kompletu wypoczynkowego, więc postanowiłam zaryzykować i odpicować ten który dostałam od Kasi tak by pasował do salonu. Początkowo miałam je obszyć białym skajem i dobrze że go nie znalazłam w  sklepach bo tej bieli byłoby zdecydowanie za dużo. Trafiłam jednak na bardzo nietypowy kolor jak na tą tkaninę, zazwyczaj skaj jaki jest dostępny jest po prostu czarny, w brązach, złoto, srebro i tyle. A tymczasem znalazłam piękny odcień morskiego/turkusu.
Nie jestem pewna czy to wygląda dobrze, pewnie ktoś inny lepiej by obszył tą kanapę bez udziwnień typu marszczenia itp.. został jeszcze fotel do zrobienia..ale.. ja nie wiem czy to wygląda dobrze :( chyba wyszło za bardzo udziwnione.. a domek miał mieć bardziej nowoczesny styl.. poradźcie mi coś.. proszę.

Co do regału, tworzą go 4 moduły które można dowolnie przestawiać. Wpasował się idealnie, ale jego konstrukcja wydaje mi się lżejsza od pozostałych mebelków. Myślałam że będzie bardziej masywny.. jednak i tak ciężko byłoby znaleźć coś innego. A ten się mieści na wysokość. No i ma mnóstwo miejsca na ustawianie miniaturek.


3 komentarze:

  1. Kolor jest świetny. Pasuje do stolika. Podoba mi się to co zrobilas na bokach. Ale siedzisko...mam wrażenie, że jest za duże. Może to wina zdjęcia. Może wstaw jedno tylko kanapy łatwiej będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: this house is awesome. I like your furniture and your decor. Great job .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten domek! Regał super. Całość taka lekka i nowoczesna. bardzo, bardzo przyjemne mieszkanko stworzyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń