piątek, 8 listopada 2013

Dal na obitsu 11 wraz z całym domem ( urządzonym Lundby) szuka nowego właściciela

Tanio nie będzie bo przerąbałam w ciul kasy na to i szczerze dorabiać sobie na tym nie będę. Ale pozbyć się  tego muszę, bo czuję się na to za stara mimo że to zabawka dla kolekcjonerów.
Właśnie  nie mam poczucia że ten domek czy jego mieszkanka to jakiś okaz w mojej kolekcji tylko zabawka.. 

zainteresowanych odsyłam na http://dark-beauty-dal.blogspot.com

W zestawie będzie mikrus wraz z całą garderobą, 3 zestawami mebli i chatą wyłożoną prawdziwymi kafelkami. 

KTO PIERWSZY TEN LEPSZY ;)

2 komentarze:

  1. chyba sie jakis blad wkradl, bo wyswietla mi link tego bloga. A tak poza tym straszna szkoda, ze sie rozstajesz z maluchem. Jednak jestem bardzo ciekawa ceny maluszka ;)

    OdpowiedzUsuń